יום שלישי, 25 בינואר 2011

ארנב במסרגה אחת

כן, כן. גם אני נתקפתי בחיידק האמיגורומי.
לקח לי הרבה זמן ללמוד להגיד את המילה הזאת. לקח לי פחות זמן לעשות את הארנב.
תחילה, הארנב:

ההנחיות של הארנב נמצאות באתר Crochet Me.
הארנב הוא חלק מחוברת המכילה 7 הנחיות לבובות במסרגה אחת. התנאי להורדת החוברת הוא הרשמה לאתר. לדעתי, הרישום לאתר הזה ולאתר Lion Brand שווה את הטרחה של 2 הדקות.

מכינים כל איבר של הארנב בנפרד - ראש, 2 אוזניים, 2 ידיים, 2 רגליים, 2 כפות רגליים.

אחר כך ממלאים את החלקים השונים ומחברים.
ולבסוף תופרים עיניים ואף.
אני לא הכנתי את הג'קט. הארנב נראה יותר תמים ופחות רשמי בלעדיו.
אני לא חיברתי את הרגליים עם כפתורים כי יש לי חרדה מכפתורים שנפרמים ומהווים סכנת חנק, למרות שבהנחיות מדגישים לקחת כפתורים גדולים מאוד כדי למנוע סכנה זו.
מה למדתי מהחוויה?
1. ההנחיות באנגלית לא קשות ברגע שלומדים את הקיצורים (הסבר בהמשך..)
2. אין לי סבלנות לבובות שדורשות חיבור של 4 חתיכות ומעלה.
הבהרה: אני יודעת שכיום יש המון הסברים ותרגומים להנחיות באנגלית ולמרות זאת, אני אוסיף כאן את ההנחיות של הארנב בתרגומם לעברית. כך, יהיה לכם פרויקט אחד עם ניסיון בקיצורים באנגלית ואולי תגלו שהשד לא כזה נורא ותעשו פרויקטים נוספים לבד.
הנחיות לארנב:
קודם כל, תורידו את הקובץ.
MCMain Color צבע עיקרי. ישמש על כל הארנב פרט לכפות הידיים ולכפות הרגליים.
ch- עין שרשרת (משמשת ליצירת שורת הבסיס).
3 ch- בתחילת כל שורה עושים 3 עיני שרשרת הנספרות כעמוד ראשון בשורה.
sl st- עין שטוחה (משמשת לסגירת שורה לטבעת).
sl st in top of beg- עין שטוחה בחלק העליון של התך הראשון מהשורה הקודמת.
dc- עמוד (רוב העבודה)
2 dc in next st- 2 עמודים בתך מהשורה הקודמת (להרחבת העיגול).
* - לחזור על ההנחיה מכוכבית עד הסוף.
dc2tog over next 2 sts- צמצום 2 עמודים מהשורה הקודמת לעמוד אחד.
yo- לאסוף חוט על מסרגה.
lploop לולאה.
sc- חצי עמוד (יש רק באוזניים)
דוגמה לתרגום שורות - שורות 6+7 של הראש (עמוד 19):
סיבוב 6: 3 עיני שרשרת, עמוד אחד ב20 העמודים מהשורה הקודמת, 2 עמודים בכל עמוד מהשורה הקודמת ב6 העמודים הבאים ליצירת אף, עמוד אחד ב21 העמודים הנותרים, עין שטוחה בחלק העליון של 3 עיני השרשרת מהשורה הקודמת לסגירה - 54 עמודים.
סיבוב 7: 3 עיני שרשרת, עמוד אחד ב20 העמודים מהשורה הקודמת, [צמצום 2 עמודים מהשורה הקודמת לעמוד אחד] 6 פעמים, עמוד אחד ב21 העמודים הנותרים, עין שטוחה בחלק העליון של 3 עיני השרשרת מהשורה הקודמת לסגירה - 48 עמודים.
ורד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה